utorok 11. apríla 2017

Andy Murray hovorí slovné napádanie nie je bežné, a to napriek Nick Kyrgios incidente

Kým dôsledky verbálne eso Nick Kyrgios o Stan Wawrinka v Montreale stále vlniace sa v hre, Murray chce potlačiť návrh je to epidémia čaká vypuknúť alebo návyk, ktorý treba podporovať.

"Nemyslím si, že sa to stáva len zriedka," povedal pri príprave na jeho semi-final v Cincinnati Masters. "To bolo niečo, čo sa stále častejšie sa stalo veľa, ale teraz s mikrofónmi a sociálnych médií a všetko…akonáhle niečo príde z úst nedá vziať späť. Hráči sú si vedomí, že teraz.

"Tiež, oni vynucovať pravidlá viac, než tomu bolo predtým.Poviete Ak niečo na súde, aby svojho súpera alebo rozhodcu, potom budete si sami varovania a pravdepodobne pokutu.

< p> "Ale len čas naozaj, keď vidíte hráča argumentovať alebo na súd , to by mohlo byť viac ako niekto trvá príliš dlho, aby napadnúť na Hawkeye alebo trvá príliš dlho medzi bodom, alebo niečo, čo spôsobuje, argumentovať.

"Ale nie je to ako hráči ísť von myslenia,, Right , idem dnes do koša, hovoriť s ním na hřišti.'je to normálne incident, ktorý robí sa to stalo.

"V množstve iných športov, športovci sú tesne vedľa seba. Ale vo futbale a kriket, basketbal, americký futbal, všetky tie športy, kamery sú míle ďaleko.Nemajú mikrofóny na každého. Tak je to oveľa bližšie.

"Nie je v tenise žiadny kontakt, a to buď. V kontaktných športoch, veľa času, ktorý robí ľudí hovoriť veci. Ale my sme za sebou dlhú cestu od seba, keď sme na ihrisku. Nie je to často, že látka dostane povedal. Je to asi tak lepšie. Videl ste reakcii na to, čo sa stalo minulý týždeň.Nemyslím si, že niekto prišiel povedať, že je to dobré pre tenis "

Z viac dotýka Murray. - a zvyšok oblasti kvality sa tu zišli v Ohiu v mieste svojho posledného warm-up, než zamieri do New York a US Open. - sú fyzické nároky svojho športu

"V prípade, že US Open bol budúci týždeň, potom by ma starosti," povedal. "Dobrá vec je, že je čas po udalosti na nejaké ľahké dni. Ale ja som unavená. Ja som hral veľa zápasov, mal veľa neskorej noci, rovnako, čo znamená, že má pre obnovu nebol dokonalý jeden.

"Som len rád, sa mi podarilo prebojovať s množstvom náročných zápasov v ťažkých situáciách, a dúfajme, že ma bude stáť v dobrom úžitku pre US Open.Bolo to ťažké. "

Možno viac dráždi Murray než ktorýkoľvek súper je vrčanie, znášať televízne oko nad súdu, Spidercam. Vo svojom štvrťfinále proti Richard Gasquet sa sťažoval viac ako raz rozhodcovi o prienik nežiaduceho gadget, na kameru nakoniec kričí, aby dobr e, ísť ďalej.

"Nemám rád že keď sa pohybuje okolo medzi hrami a keď budete podávať. Niektorí ľudia si odradí rôzne veci, ale to je niečo, čo sa mi nepáči.


Je to proste tam [stále]. Keď sa hodiť loptu až k slúžiť, môžete ju vidieť.

"Niekedy vám hodiť loptu hore a ste Betclic-Viac informácií očakával vidieť slnko.Keď sa vyhadzovať loptu viete, že Slnko je tam, takže sa môžete pohybovať gule prehadzovať okolo. Keď ju zvracať a nie ste očakával, že uvidí niečo, čo tam a zrazu to sa pohybuje, to ma proste odhadzuje trochu. To je dôvod, prečo som vždy požiadať o to, aby sa pohol. "

Betclic-Registrácia s bonusom tu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára